Sunday, April 4, 2010

Tahniah Graduan BDM

...memang dah lama aku tak menulis..tak tau apa sebab..apa yang pasti banyak benda sangat aku kena buat..prepare untuk kelas, dokumentasi, monitor persatuan, mesyuarat, semak latihan ilmiah, main golf dan macam2...

...minggu lepas dapat surat kena attend majlis konvo..bangga sebab anak didik dah habiskan pengajian masing-masing...segak dan lawa pulak budak-budak ni..dulu datang kelas tak ada le macam ni sangat..kalau macam ni selalu kan bagus..

...kesempatan ini aku ucapkan setinggi-tinggi tahniah kerana dah habiskan pengajian..moga hidup akan bahagia seperti yang dicita-citakan...aku tak tau korang nak jadi apa...apa yang aku harapkan korang akan dapat berfikir dengan matang berbekalkan ilmu yang diperoleh selama berada di UUM...

...Tahniah sekali lagi

No comments:

Post a Comment