Friday, April 16, 2010

Final Exam

...final exam membuka tirai. aku dapat rasakan debaran final exam bila tengok wajah2 student yang datang mintak tips. aku tak nafikan setiap kali final exam, memang ramai student yang bagi aku ambik berat pasal masa depan datang untuk bertanya itu dan ini. tapi ada juga student yang tak pernah datang untuk berbincang apa-apapun...

...aku doakan student aku ni akan berjaya untuk final exam ni terutama yang dah final sem. harap dapat jawab soalan dengan baik dan score markah tertinggi. biarpun assignment dah di hantar tapi untuk dapat A, student mesti dapat sekurang-kurangnya 80% markah di final exam ni...

...aku harap student semua dapat menjaga diri baik-baik sehinggalah final exam ni selesai. jauhkan diri dari mara bahaya, jaga kesihatan, elakkan makan tak tentu arah, jauhi dari sebarang perkara yang mendatangkan kemudaratan tubuh badan, jangan ditangkap khalwat, kekalkan emosi di tahap terbaik, jangan diserang histeria, dan sebagainya.

...aku bimbang kalau-kalau ada student dalam menghadapi final exam ni, akan buat kecoh dengan perancangan aku. tak pasal-pasal aku kena buat soalan baru untuk diorang ni. jadi sebelum aku marah kerana perbuatan student yang tak senonoh ni, eloklah korang semua jaga tingkah laku dan bersenonoh dengan time-time final exam ni...

No comments:

Post a Comment