Monday, February 22, 2010

Pelantikan Penasihat Persatuan Pengurusan Pembangunan

Saya mendapat surat dari pihak PNC bertarikh 10 Januari 2010, melantik saya sebagai Penasihat Persatuan Pelajar BDM bagi tempoh 1 januari - 31 Disember 2010.

Pelantikan saya ini dibuat bagi menggantikan En Zaim Ahmad yang akan melanjutkan pelajaran ke peringkat Phd penghujung tahun ini.

Saya sebenarnya berbesar hati menerima amanah ini biarpun sebenarnya 'agak' malas untuk berurusan dengan student2 ni. Bukan apa dulu lebih dari lima tahun bersama-sama dengan pelajar Ko-K berjalan ke sana ke mari menjayakan berbagai-bagai projek. Rasa penat tu masih ada lagi tambah pulak lepas tu dok sibuk dengan Jabatan Program...lepas tu sambung Phd.

Jadi bila dah balik ni nak rileks le pulak...apa-apapun saya pasrah le dengan takdir ini...

....marilah kita sama-sama memertabatkan BDM!!!

No comments:

Post a Comment