Wednesday, April 28, 2010

Telatah Exam

..aku baru aje abis exam petang semalam...kini tiba masa nak marking pulak..bakal tension seminggu dua ni..lepas ni 6 Mei paper last aku..

...pasal ambik exam ni macam2 telatah aku tengok...aku boleh kesan budak mana yang study dengan budak2 yang tak study..budak blurr pun ada jugak..

...kalau yang study tu aku tengok mcm tak sabar2 nak jawab..kemudian dah mcm tak sedar orang kiri kanan...tau-tau masa dah nak habis...

...kalau yang kurang study tu...aku tengok diorang ni macam ada benda tak kena...pegang sana tak kena pegang sini tak kena...tau-tau masa banyak lagi...

...kalau yang tak study tu...aku tengok diaorang ni macam semua benda tak kena...tak pegang apa2..tau-tau masa mcm tak bergerak...

..macam tu le pengalaman aku dengan bebudak ni...

No comments:

Post a Comment