Sunday, December 27, 2009

Penghijrahan Nota Praktikum

Beberapa nota praktikum yang dulunya pernah diposkan dalam blog praktikum.

work plan

…hanya lebih kurang tujuh hari lagi untuk melapor diri..saya harap kamu semua dah semakin bersedia…

…saya masih menunggu work plan (rancangan kerja) dari anda semua..mungkin ada yang masih kelabu lagi pasal work plan ni..so saya letakan contoh work plan kat sini..

rancangan kerja..work plan ni macam janji kamu le..tapi tak bermakna anda tak boleh ubah perancangan yang telah dibuat..tapi dengan work plan ni saya harap kamu semua akan sentiasa alert dengan masa dan tugas..

..kalau anda semua ingat, work plan ni macam time table masa kat sekolah atau di kampus dulu..pagi buat apa..kul berapa..tengah hari buat apa..malam buat apa..so ada plan dalam hidup ni..semuanya ditulis sebagai panduan..so hidup kita ni ada plan dan tujuan..tak adelah macam sesetengah benda tu tak ada plan langsung..

..apapun plan ni hanya plan sahaja dan tak statik..kamu boleh ubah suai mengikut keadaan..yang lebih penting matlamat praktikum tercapai..laporan mesti ada..

..sesiapa dah siap boleh hantar melalui email..

ok..salam jumpe lagi..insyaallah mulai 1 jun saya akan “on”kan yahoo messenger..thanks

p/s sesiapa hantar email tu..dalam email tu tulis le nama penuh..kadang-kadang saya tersilap orang..

No comments:

Post a Comment